拖了一小時, 才願意動筆阿

今天,又看到他了

從電梯門, 原來牧師在外面等了.

呵呵, 感覺他有點擔心喔, 因為我沒接他的電話.

I just act so cool 哈!

when we enter the ballroom, I just thinking, hah, this guy, which is single, so funny a, fat body, with the combination of 歐吉桑

ok. the thing that makes me shock, he naturally sat on my side when we practice.

feeling safe huh? i dont know. but, this makes me....心花花了拉, 還好我還可以認真點.

when at the 2nd song, we play the actual key, he said it's too high, and i found that he's not in a fit condition.

don't know whether he sleeps well or not, coz he had to preach also.

so, after a while, i said ok, we lower the key. and he also suggest me how to play the 3rd song. hehe

when he beside me, i wonder, is this how it goes when we together? >< don't think too much ok?

i know i abandoned the feeling, but what can i do, i don't know any of my future, just keep going.....

hey, i found out also, he's so emotional....he can cry when he gave prayer....

so soft feeling, 銘感

可能也是這個原因把, 感覺他被看不起, 可是, 不曉得大家有沒有看到, 他在大家的心中還是很重要的!

hey, i also get impressed by his teaching, so natural life....but, hey, maybe it's too informal to use speaking language...
and he speaks so fast also. sometimes he want to 激動, 可是, 語言不能流利, 被感情控制, 表達不好了...哈哈
可以說情感豐富的人吧, 可是不善於表達 (隱藏起來吧)

今天被牧師播放的影片感動
雖然, 他的神學基礎沒有其他的人的厲害
不過, 我佩服他
他真的在職分上做了他最好的

牧師加油啊!
怎麼感覺, 我很支持他
他也呢麼地.............昏倒
會記得我就是了喔...


對了, 還有一件事情
我跟yusmerine回家, 然後, 她老公回家
我忽然有個想法
天哪, 整天看到那顆圓球的肚子....我那受得了啊
還看到那張臉....現昏倒在說吧

奇怪喔, 我怎麼會有這種想法啊?

我真是看外觀的人啊...........
arrow
arrow
    全站熱搜

    ferlinfie 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()