這首歌喔, 曾經變成我的期待, 甚至惡夢....
搧樂不知在某年唱過這首歌, 然後, 我要唱前段, 唱的不好..真的可惜
雖然很喜歡這首歌...可是,我沒那個能力吧

最近, 又出現了......很懷念這首歌
聽了好幾個版本, 目前, 喜歡eVonne唱的

Film version, An American Tail
http://www.youtube.com/watch?v=l_iRdgGZ6Xc

Version eVonne Hsu
http://www.youtube.com/watch?v=Lm62Y3lcBng 

 

Somewhere out there,Beneath the pale moonlight,
Someone's thinking of me,And loving me tonight.

Somewhere out there, Someone's saying a prayer,
That we'll find one another,In that big somewhere out there.

And even though I know how very far apart we are,
It helps to think we might be wishing on the same bright star,
And when the night wind starts to sing a lonesome lullaby,
It helps to think we're sleeping underneath the same big sky!

Somewhere out there,If love can see us through,
Then we'll be together,Somewhere out there,
Out where dreams come true... 


**********************************
最近, 自從聽到他們的故事後
我用睡覺來發洩
真的, 對自己的心理過不去
是我自滅~~~~
而且, 我自己知道我的狀況, 很糟糕
是無人發現到的
又不知道找誰, 讓我能抱抱~~~~~
我又不希望身邊的人知道
是因為我不信任他們嗎?
還是, 覺得, 我這個狀況是白痴, 愛上不該愛的人, 又是愛上心理沒有我的人....
  

所以啦, 吞下一切的苦
在次思考, 我真的是因為需要他, 所以喜歡他?
還是因為佔有慾? 還是因為高傲? 因為?
聽完後的隔天, 祢用饒恕來提醒我
但, 我最不能饒恕的畢竟, 還是自己
對自己的過不去, 該如何是好呢?

還是因為, 我心理的牆太強了? 所以, 假裝一切是好的? 

只能希望, 能讓心裡安靜下來
好好的面對自己
就很喜歡這段話


Look into my eyes you will see
What you mean to me,
Search your heart search your soul
And when you find me there, 
You'll search no more.
arrow
arrow
    全站熱搜

    ferlinfie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()