如果是樂器

要如何發出美妙音樂呢

http://www.usccb.org/bible/readings/042113.cfm
For so the Lord has commanded us,
I have made you a light to the Gentiles,
that you may be an instrument of salvation
to the ends of the earth.”

We are his people, the sheep of his flock.

“For this reason they stand before God’s throne and worship him day and night in his temple.
The one who sits on the throne will shelter them.
They will not hunger or thirst anymore,nor will the sun or any heat strike them.
For the Lamb who is in the center of the throne will shepherd them
and lead them to springs of life-giving water,and God will wipe away every tear from their eyes.”

Jesus said:
“My sheep hear my voice;
I know them, and they follow me.
I give them eternal life, and they shall never perish.
No one can take them out of my hand.
My Father, who has given them to me, is greater than all,
and no one can take them out of the Father’s hand.
The Father and I are one.”

Some Q Q
1. how do our life as instrument of salvation?
2. We are His people, the sheep of His flock,
證明了什麼呢?
3.
被贖回的百姓有怎麼樣的心態讓他們能worship Him day and night? 單一的worship, 不懂
   
換句話說, 他們怎能做到 worship day and night? 有什麼因素是這個連結很堅固? 然後, the Lamb in the center 又如何shepherd 他們?
4.Is it the assurance for us that Jesus said, no one can take them out of my hand? Can we have faith in His word?

******************
, 答案再說了

禮拜三, 朋友寄給我一個訊息
凡事你排斥的就是你所要學習的

從外在看內在. 從別人看自己. 透過別人, 你才能認識真正的自己

最近, 自從聊天後的幾天, 我又內戰了
反抗,不承認, 否定了心裡所感受的
我不想受傷 (希望, 這就是真正的答案)
還作怪夢.
我們坐 bus 倒回我剛走過的 mall. 還好, 我沒走過前門.
我和 Riki (我和他有什麼相似?)進入第一間店, 很像蛋糕店
可是, 為什麼賣的東西, 卻是我的譜呢?
我看看了, 覺得, 不需要先在買, 在那邊, 需要時再買好了
然後我們就出來了

今天, 禮拜五早上
想說,差不多了, 時間剩下 1 1/2小時就在嘉義實習
, 沒想到, 這人說這樣, 那人也說了什麼
所以我的時間減少了
我開始緊張了, 因為趕不及坐火車
就必須拜託我妹載我去
而且, 我還不知道地點在哪裡

在慌張中, 我醒來了

 

 

2013.04.20

今天, Martha 結婚, 我又自己感覺溶入不進去教會伉儷阿姨們的群體

怎麼啦?

 

晚上回來, 沒人在家

感覺好舒服,

想要找的歌既然不從何處找

旋律不見了

 

忽然想起, “聽說的名言:

好悶喔. 會不會是因為他明天不在?

剛剛練歌時候, 我慌了, 頭腦空白

怎麼啦?

 

還是提醒自己一句話: My life is Yours 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ferlinfie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()