Create in me a clean heart, O God
求為我造清潔心, 哦主,
and renew a right spirit within me.
使我重新有正直的靈.
Cast me not away from Thy presence O Lord
不要丟棄我離開你面, 哦主
and take not Thy Holy Spirit from me.
不要從我收回你的聲令.
Restore unto me the joy of Thy salvation
求你仍使我得到你救恩之樂

這手是我室友常常開的歌
今天就在次被提醒
要剛強壯膽...
arrow
arrow
    全站熱搜

    ferlinfie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()