我 . 想 . 要 把握 . 現在 . 的. 時刻

想 . 要. 學習 . 看 現在

不是 看 . 過去
也 . 不是 . 想著未來

當然 . 過去 . 和 . 未來 . 很重要

但 . 最重要 . 的 . 還是 . 現在

雖然 . 很多事情 . 我不知道 . 我也不會

我也不懂 . 我也學習



現在

就是機會

Learn to lean to the Lord

Learn to pray for all

Learn to love and learn to be loved

Learn to respect the differences

Learn to communicate

Learn to know each other

Learn . learn . learn .

不知道有多少的事情呀

至少 . . 最重要的 . God is there for me . for you . and for we .


arrow
arrow
    全站熱搜

    ferlinfie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()