這是我在某個網路那的文章
_____________________________________________________
An Answered Prayer

I asked God for courage, courage to face the trials
of this world.
I waited patiently, but I heard not a word.

I asked God for strength, so I could face everyday.
I listened and listened, but not a word did he say.

I asked God for wisdom, and waited for the reply.
Oh the silence was deafening, so I let it slide by.

Then I ask for serenity, and some love I could hold.
Just a small piece of heaven.
Things more precious than gold.

Every night I would pray, faithfully, without doubt,
for all these things that I wanted,
till my faith had run out.

Then I woke up this morning,
and I could clearly see,
he had given me ALL these things and more,
when he introduced you to me!

一個被回答的禱告
我要求上帝給我勇氣, 勇氣來面對這個世界試驗。
我耐心地等待, 但一句話也沒聽見

我要求上帝給我力量, 因此我能面對每天。
我聽了和聽了, 但一句話他都沒說。

我要求上帝給我智慧, 和等待回復。
噢沉默在寧靜, 因此我讓它滑。

然後我請求平靜晴朗, 和我可以保留一些愛。
只要一小片斷的天堂。事比金子珍貴。

每夜我會祈禱, 忠實地, 沒有疑義,
為我想要的所有這些事, 到我的信心快沒了。

然後我今晨醒時, 並且我看地很清楚,
他給了我所有這些而且還更多, 當他介紹了您給我!


arrow
arrow
    全站熱搜

    ferlinfie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()