雖然在詩班中分享的不完整

, 我相信, 這就是祢要對他們說的很棒的孩子

他們的態度在服事上,值得大大的鼓掌

一有變化, 即時那是很早的服事, 一句話都沒說, ok

我真的被他們感動….因為他們是用心來唱.

他們這樣的信心, 我想, 就能建立教會的服事.

下次, 應該可以給他們機會說話, 教導下一代喔

 

, 今天其實我很不舒服, 心臟跳的很快, 超沒力的

手腳冰冷, 似乎快死的感覺

, 機燃, 在這樣的狀況下,

我收到了愛心的書, 雖然是我訂的, 可是, 我可以感受, 牧師很疼我, 送我給上帝空間這本書

呵呵

裡面就說了, 我要與神浪費時間. 祂看著我, 我看著祂.

在生活中, 我有沒有感受到祂的同在? 有什麼時候, 我被祂感動呢?

, 才讀第一篇而已, 就在辦公室內, 有個細聲說, nothing gonna change my love for you

, 當然只有這段最重要, 不過, 就讓我的心裡充滿愛.

若是神對你說: nothing gonna change my love for you.

聖經真的有這樣說喔, 惟有基督在我們還作罪人的時候為我們死,神的愛就在此向我們顯明了

我雖然任性, 常常偏離己路, , 祂早就愛我了

每天更應當的感謝, 過著讚美的生活.

 

這句話, 我分享給他聽, 短短的時刻, 不過, 希望他過的好的生活

他生病了, 我也才知道. 而且, 今天, 真的不尋常. 我不知道聽到誰哭, 不知道是他, 還是後面的小孩. 很大聲說還有阿, 不知道是他的習慣還是甚麼, 禱告時, 他靜靜的, 沒聲. 很奇怪就是了. 不知道他面對了甚麼事情. 可是, 他和她叫的很親密喔. 而且, 他叫秉倪也不一樣, 真的不知道他發生甚麼事了. 願神賜福他, 以馬內利.

今晚禱他在我身邊, 我只能心裡的treasure the moment. It’s a precious time, 只能在當時美好的回憶. 哎呀, 就有個怪對話 帥嗎?” “” …..  我就禱告說, 我準備了, 若時間到了, 我願意面對這一切.

當然, 這只是我的想法, 我所幻想的吧. 畢竟, 就像我看著很模糊的鏡子在看我自己. 當然看不清楚. 只有神的眼光, 神的話才真實. 只有神看得一清二楚.

 

https://www.youtube.com/watch?v=0f9Z1r0HkGU

Nothing's gonna change my love for you

If I had to live my life without you near me

The days would all be empty

The nights would seem so long

With you I see forever, oh, so clearly

I might have been in love before

But it never felt this strong


Our dreams are young and we both know

They'll take us where we want to go

Hold me now, touch me now

I don't want to live without you


Nothing's gonna change my love for you

You oughta know by now how much I love you

One thing you can be sure of

I'll never ask for more than your love


Nothing's gonna change my love for you

You oughta know by now how much I love you

The world may change my whole life through

But nothing's gonna change my love for you
If the road ahead is not so easy

Our love will lead the way for us

Like a guiding starI'll be there for you if you should need me

You don't have to change a thing

I love you just the way you are
So come with me and share the view

I'll help you see forever too

Hold me now, touch me now

I don't want to live without you


arrow
arrow
    全站熱搜

    ferlinfie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()