你覺得你寂寞
     那不表示你是孤獨
你覺得沒有人要你
     那不代表沒有人關心著你

聽好我所說的話
     我將永遠在你身旁
你是我一切一切
     我永遠不離開你因為我愛你

當我說我真愛你
     表示我給你最好的
當我說我真愛你
     我將給你一切所有

對未來不再感到害怕
     也不再自責

我給你一切當我說我真愛你
     你想你沒什麼
在我眼中你全然美麗
     你想你不能做什麼事
與我同在你就凡事都能


You feel that you are lonely
     It doesn't proof that you are alone
You feel that nobody wants you
     It doesn't mean that no one cares about you

Listen to the words I say, that I will always by your side
     You mean everything to me
And I will never leave you 'cause I love you so...

     You think that you're nothing
Before Me you are something beautiful
     You think tht you can't do anything
But you can do a lot of things with Me

When I say that I love you,
     it means I give the best for you
When I say that I love you
     I will give everything for you

No more dear about the future and blame for the past
I'll give everything when I say that I love you

Words & Music: Franky Sihombing from Edward Chen, All about love




********************************
這幾天

終於覺得

流不出來的眼淚

是多麼的折磨

有些事

不知道自己在堅強什麼

外表似乎很強壯,很可愛

可是內心深處連自己都摸不到了

真的沒勇氣去面對一切

這樣是好,不好呢?

這種傷痕

何時才被了解,被治好

學習...

交託一切
arrow
arrow
    全站熱搜

    ferlinfie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()